Lektoři 31. 10. - 2. 11. 2025

Mgr. Miloslav Hubatka
Absolvoval Filozofickou fakultu MU Brno, pedagogiku a historii. Téměř 20 let byl ředitelem nebo zástupcem ředitele na znojemských základních školách. V současné době působí jako konzultant, lektor a dlouhodobě se podílí na procesu zavádění počítačů do škol a využívání moderních technologií ve výuce. Věnuje se publikační činnosti.
Spolupracuje na programech zaměřených na rozvoj žáků a působí jako Krajský metodik podpory nadaných pro Jihomoravský kraj.

PhDr. Jan Svoboda
Český psycholog Jan Svoboda byl v minulosti supervizorem několika azylových domů a také programu Hestia Praha. Působil jako psycholog a psychoterapeut a nyní působí na Ostravské univerzitě jako odborný asistent na katedře školní a pedagogické psychologie.
Je autorem vysokoškolských skript jako například "Metody práce s mládeží", "Učitelština – dialogizovaná forma vedení sexuální výchovy v ZŠ" či "Praxe učitelů v prevenci sociálně patologických jevů". Také publikuje své odborné články, ve kterých vychází ze své poradenské praxe, v časopisech jako Ty a Já, Psychologie dnes nebo Prevence. Je také například autorem publikací "Sebepoznávání krokem a chůzí" či "Agrese a agresivita v předškolním a mladším věku".

Mgr. Karel Opravil
Ve školství působí déle než 30 let, z toho 25 let v poradenské praxi se zaměřením na komunikaci, vztahovou problematiku a výchovné obtíže děti a mládeže. Věnuje se lektorské a poradenské činnosti pro školy a firmy. Jeho předností je rychlá orientace ve vztazích skupiny a schopnost situačně reagovat na dění ve skupině. Školám pomáhá měnit klima sboroven a školních tříd, přičemž klade důraz na vzájemnou spolupráci jednotlivců s cílem snížit výdej energie. Autor publikací, vzdělávacích projektů a vzdělávacích filmů.

Mgr. Dominik Voráč, Ph.D.
Mgr. Dominik Voráč, Ph.D., je absolventem učitelství českého jazyka a literatury a společenských věd na PdF UP v Olomouci. Na téže fakultě také vystudoval doktorský studijní program Čtenářství
a mediální výchova ve vzdělávání. Ve své profesní a odborné činnosti se věnuje především mediální výchově, kterou učí studenty pedagogických oborů. Dále pořádá workshopy pro žáky základních a středních škol,
v rámci spolupráce s organizací AGORA se také podílel na mediálním vzdělávání seniorů. Mimo akademickou sféru pracoval například i jako novinář v Prostějovském deníku či absolvoval pracovní stáž na české škole v anglickém Birminghamu. Rovněž působí jako lektor v projektu E-bezpečí, kde se věnuje problematice dezinformací a umělé inteligence.